Oli hienoa lukea vanha kirjotukseni. Se kuulosti niin sujuvalta näin äkkisältään luettuna, vaikka itse tiedän, että sen eteen on painiskeltu muutama tovi. :)
Nyt on mahtava fiilis. Kesäloma alkoi. Kasin tomut pudisteltiin jaloista (uskomattoman helposti sekin tapahtui). Keskiarvo oli itselleni päätä huimaava 8.2 eli todella hyvä.
Kun kesäloma nyt sitten on alkanut alkaa aina mietityttää tämä sama asia. Miksi halusin, että kesäloma taas alkaisi? Kaikille vastaus on tietenkin simppeli. On paljon tekemistä esim. kavereiden kanssa oloa, uimista, pelaamista ja telttailua. Näin on, mutta silti yli puolet kavereista joita on koulun käytävillä nähnyt joka päivä jää nyt unholaan. Ja varsinkin ne kaikista reiluimmat ja parhaiten tukevat ihmiset, ketkä auttoivat juuri sinua keskittymään ennen kokeen alkua ovat nyt jossain mökeillään tai ystäviensä kanssa. Ehkä se juuri onkin parasta kesälomassa. Se, että tarvitsemme ystäviämme. Varsinkin juuri niitä ketä pidämme itsestäänselvyytenä. :)
Kun kesälomaa on nyt ollut muutama päivä tulee olo: Ahh! Kesäloma eikä mitään tekemistä. :) Kaverit ovat mökillä. Vanhemmat töissä. Eikä löydy ketään, joka jaksaisi sinua juuri nyt. Toisaalta se on hyvä asia, koska silloin jää aikaa itselleen. Aikaa miettiä omia asioita. Aikaa rentoutua. Aikaa hemmotella itseään esimerkiksi lukemalla hyvän kirjan. Mutta ei sentään pidä erakoitua, koska kesä on juhlan aikaa!
Kesäisin terveisin, Heidi
torstai, 7. kesäkuu 2007
Kesäloma
torstai, 17. marraskuu 2005
Hei
Torstai 17. marraskuuta 2005
Koulusta kotiin tullessani siirryin suoraan koneelle. Kerkesin jo kirjautua PMMP foorumiin, ii2:seen ja msn messengeriin, mutta se ei riittänyt. Halusin jotain uutta. Jotain missä voisin itse kertoa mielipiteeni. Vaikuttaa itse. Sitten löysin tämän paikan. Yllätyin ja olin jo valmiiksi innoissani. Nyt olen täpinöissäni yrittänyt kokoa näitä sivuja ja jotain olen tainnut saada jo tehtyäkin.
Voi kuulostaa siltä, että olen joka päivä koneella kokoajan. Se on puoli totuus. Olen koneella paljon. Mutta käyn myös ahkerasti ulkona ja joskus jopa lenkillä. Joskus tarvitsee vain raitista ilmaa ja omaa aikaa.
Nyt taidan mennä neulomaan sohvan nurkkaan ja juoda kaakaota.
Rakkain terveisin: Heidi
Koulusta kotiin tullessani siirryin suoraan koneelle. Kerkesin jo kirjautua PMMP foorumiin, ii2:seen ja msn messengeriin, mutta se ei riittänyt. Halusin jotain uutta. Jotain missä voisin itse kertoa mielipiteeni. Vaikuttaa itse. Sitten löysin tämän paikan. Yllätyin ja olin jo valmiiksi innoissani. Nyt olen täpinöissäni yrittänyt kokoa näitä sivuja ja jotain olen tainnut saada jo tehtyäkin.
Voi kuulostaa siltä, että olen joka päivä koneella kokoajan. Se on puoli totuus. Olen koneella paljon. Mutta käyn myös ahkerasti ulkona ja joskus jopa lenkillä. Joskus tarvitsee vain raitista ilmaa ja omaa aikaa.
Nyt taidan mennä neulomaan sohvan nurkkaan ja juoda kaakaota.
Rakkain terveisin: Heidi